IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Oferowana cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy –
Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy –
Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania
zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia
którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy terenu budowy w terminie
określonym w umowie. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin
zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas niezbędny do wykonania
przedmiotu umowy, jednakże nie dłuższy niż okres oczekiwania przez
Wykonawcę na przekazanie przez Zamawiającego terenu budowy;
2) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz,
warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było
przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku
Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas
niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania
przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie
pierwotnie ustalonym ( tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia
dodatkowych badań lub ekspertyz).
3) wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych
w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub
urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w
dokumentacji postępowania udzielenie zamówienia publicznego. W takim
przypadku Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu
świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą
postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być
wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu niniejszej
umowy.
4) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych
za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego),
5) wystąpi kolizja z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innymi
obiektami. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia
wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej
niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu
umowy w terminie pierwotnie ustalonym.
6) Wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili
zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które
uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w
umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi
być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika
budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W
takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres
równy okresowi przerw lub przestoju.
2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
3. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony
Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od momentu wystąpienia przesłanek do
zmian umowy.
4. W przypadkach określonych w ust. 1 przedłużenie terminu wykonania
Przedmiotu umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania,
jednak nie dłużej niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej
wykonywanie Przedmiotu umowy.
5. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę
wniosku sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę
zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne.
Do wniosku o sporządzenie aneksu do umowy Wykonawca jest zobowiązany
przedłożyć również potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie
dokumentów potwierdzających okoliczności faktyczne wskazywane przez
Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania
oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
6. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianę
wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w
trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku VAT,
2) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r.(Dz. U. z 2018r. poz. 2177, Dz. U. z 2019r. poz.
1564) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne,
-jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia
przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów.
7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy
następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: